/Files/images/voloshka00.jpg
Група "Волошка"

Середеня (5-й рік життя)

Вранці діти в групу йдуть,
Що "Волошкою" зовуть.
Група наша – дім барвистий,
Волошковий, шовковистий.
Група наша - дім прекрасний
Многоликий, світлий, ясний.
Це – країна мрій чудова
Знань нових міцна основа
Тут живуть добро й краса -
Наша дітвора ясна!





Вихователі:

Євстратьєва Наталія Віталіївна

Кіндратенко Тетяна Федорівна

Помічник вихователя:

Возна Зінаїда Іванівна



Педагоги працюють над проблемою:« Ейдетика для розвитку пам’яті і мислення дитини»

Характерними особливостями розвивальних ігор ейдетичного напряму є:

Кожна гра – це комплекс завдань, які дитина виконує за допомогою картинок, іграшок, тактильних карток, кубиків, цеглинок тощо.

Завдання даються дитині в різних формах: у вигляді моделей, схем, площинного малюнка, письмових та усних інструкцій.

Завдання розміщені в порядку наростання складності, тобто в них використано принцип народних ігор: від простого до складного.

Більшість ігор не вичерпується запропонованими зразками, а дозволяють дітям складати нові варіанти завдань, займатися творчою діяльністю.

Ігри не сумісні з примусом, створюють атмосферу вільної та радісної творчості.

Ігри слід повторювати, адже це – необхідна умова розвивального ефекту.

У процесі ігор вдосконалюється фонематичний слух, гострота зору, сприйняття простору і часу, мовлення, мислення, пам’ять та інші психічні процеси.

«Ейдетика» пропонує будувати роботу з дітьми на основі:

вільних асоціацій, пов`язаних з предметними образами;

колірнихасоціацій;

асоціацій, пов`язаних з геометричними формами;

тактильних асоціацій;

предметних асоціацій;

звукових асоціацій;

смакових асоціацій;

нюхових асоціацій;

графічних асоціацій;

Головне запитання під час тренування асоціативного мислення звучить так: «Про що ти подумав?».

/Files/images/IMG_20170525_112236.jpg

/Files/images/IMG_20170525_102212.jpg

/Files/images/IMG_20170524_171419.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1