/Files/images/malyatko00.jpgГрупа "Малятко"

Молодша (4-й рік життя)



Нашу групу звуть "Малятко".
В ній є хлопчики й дівчатка.
Всі веселі і грайливі,
І кмітливі,і красиві
Їх виховують як слід
Вихователь й помічник.


/Files/images/malyatko04.jpg

Девіз групи:

"Ми малята просто клас, весело у групі в нас"

Вихователь:

Коломієць Валентина Володимирівна

Врублевська Наталія Василівна

Помічник вихователя:

Грищенко Наталія Олександрівна



Вихователі працюють над проблемним питанням: "Впровадження елементів теорії розвитку винахідницьких завдань в навчально- виховному процесі.

Сучасні умови диктують нові вимоги щодо виховання творчої особистості, яка здатна вирішувати життєво важливі проблеми. Традиційна система освіти, що має інформаційно-репродуктивний характер, здатна виховати лише людину-виконавця, від якої не варто чекати творчої активності. Тому на зміну традиційним способам навчання все частіше почав приходити проблемно-творчий.

Думка про те, що творчості не лише можна, а й потрібно навчати, наразі не потребує доведення. Незаперечним є й значення дошкільного дитинства як унікального віку, у якому закладаються основи творчої особистості. Постає питання вибору технології, яка б забезпечила успішне розв’язання цього завдання. Нині дуже поширені в дошкільній освіті адаптовані інструменти ТРВЗ (теорія розв’язання винахідницьких задач) і методи РТУ (розвитку творчої уяви), які активізуються та пришвидшують процес розвитку мислення. Зараз це одна із системних теорій навчання творчості.

Чому педагоги обирають ТРВЗ?

*Це ключ до розвитку творчого мислення.

*Це метод формування системного і діалектного мислення.

*Це спосіб подолання навчальних проблем.

Методи ТРВЗ дають змогу побачити психологічні бар’єри, подолати страх перед новим, невідомим та прищепити дитині сприйняття життєвих і навчальних задач не як перепон, а як чергових задач, які потрібно і можна розв’язувати.

ТРЗВ – педагогіка не лише ставить перед собою завдання розвитку творчих якостей, а й надає технологію роботи, допомагає відчути дитині власну значущість для оточуючих і дістати насолоду від самостійного виконання практичної роботи. Методи ТРВЗ – педагогіки спрямовані на використання досвіду дитини, сенсорних уявлень, отриманих через усі канали сприйняття.

Для розв’язання протиріч дітям пропонують цікаві ігрові завдання. За підрахунком Г.Альтшуллера, є близько 40 принципів розв’язання протиріч, зокрема такі:

1. Зроби заздалегідь (принцип оснований на зміні об’єкта ). Наприклад, герої, вирушаючи в дорогу,кидають камінці, що допоможе їм повернутись назад.

2. Перетворити шкоду на користь. Негативні фактори використовують для отримання позитивного ефекту.

3. Прийом копіювання. Замість справжнього об’єкта використовують його оптичну копію. Наприклад, вовк перетворюється спочатку на коня, а потім – на царівну.

4. Принцип мотрійки. Оснований на розташування одного предмета в середині іншого.

5. Розв’язання протиріч у часі. У казці С.Маршака «Дванадцять місяців» одні місяці з’являються на новорічній галявині раніше свого часу, а інші – значно пізніше.

6. Принцип зміни агрегативного стану. Об’єкт переходить в інший агрегатний стан, і від цього змінюються його якості. Так серце Кая з казки Г.К. Андерсена «Снігова королева» перетворилося на кригу та змінило свої якості: замість доброго стало злим.

В групі "Малятко" велика увага приділяється трудовому вихованню дітей.

Малята залюбки допомагали прибирати свій ігровий майданчик,збирати старе листя, гілочки. Після прибирання майданчик став чистим, охайним

/Files/images/2016-10-19-084.jpg

/Files/images/2016-10-19-100.jpg

/Files/images/2016-10-19-102.jpg

/Files/images/2016-10-19-115.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 3