/Files/images/kalinka00.jpgГрупа "Калинка"

Молодша (4-й рік життя)



Ми в нашій групі велика родина,
Мова і пісня у нас солов’їна!
Завжди чекає свою дітвору
Група "Калинка" в дитячому садку!/Files/images/IMG_0029.JPG





Девіз групи:

Є в "Теремочку" група "Калинка" - люба у ній нам кожна дитинка!

Вихователі:

Карпенко Олена Іванівна
Ковбаса Наталія Володимирівна

Помічник вихователя:

Пєнзарєва Наталія Юріївна



Педагоги працюють над проблемним питанням: "Формування та розвиток екологічного світорозуміння у дошкільників."

Дуже рідко ми замислюємося над тим, як ліс, луки, річка,- тобто все те, що зазвичай називають природою, допомагають нам виховувати малюків. Саме малюків, тому що для дітей всі квіти і трави, жучки-павучки, птахи, тварини, річка і зелений берег, дерева і кущі на ігровому майданчику,- все, що їх оточує, є для них близьким.

Виховання любові до рослин і тварин - один із шляхів виховання доброго ставлення до природи. Дитина повинна усвідомлювати те, що не можна руйнувати мурашник,вбивати жаб і знищувати пташині гнізда, топтати і рвати квіти. Дитині необхідно прищепити любов до мурашки і жаби, дзвоника і дуба – до усього, що оточує її.

Діти самі потребують доброти і ласки, але разом з тим вони здатні безкорисливо і безмірно віддавати свою доброту всьому живому, тільки б їм у цьому не заважали, не відвертали, а навпаки, допомагали зберегти цю доброту на все життя. Це і є екологічне виховання. «Любов до природи – це естетичне почуття, що формує погляди, смаки, - писав Ч. Дарвін, -втрата цих смаків рівнозначна втраті щастя і може шкідливо позначитися на розумових здібностях, а ще імовірніше, на моральних якостях людини. »

Щоб таке виховання здійснювати, потрібно вирішити принаймні три завдання:1. Довести дітям, що в природі все взаємопов'язане; 2. Допомогти дітям зрозуміти для чого потрібні природні зв'язки. Дати знання дітям про те, що порушення людьми природних зв'язків тягне за собою погані наслідки для природи і для людини.3. Допомогти дітям навчитися контролювати свою поведінку в природі.

Діти добре виконують саморобки з природного матеріалу. Під час екскурсій в парку ми з дітьми заготовлювали природний матеріал: шишки, гілки,каштани, корінці. Наші діти знають, що можна зробити з простої шишки, з корінчика, з шкаралупи горіха, каштана, засушеного листя.

Знання, отримані на заняттях ми закріплюємо в дидактичних іграх: «З якого дерева листок?», «Чи знаєш ти гриби?», «Дізнайся і назви»,«Подорож до лісу» і т.д.

На базі нових знань і уявлень у дітей з'явилося бажання більше дізнатися про рідну природу. Красива вона у всі пори року. Але ми не раз помічали байдуже ставлення дітей до цієї краси. Наприклад, діти любили гратися під деревами, які захищали їх від дощу, від палючого сонця, але вони не помічали мережива зелених листочків, не звертали увагу на їх шелест. Мало хто з дітей милувався першими квітами, їх яскравим забарвленням.

Ми поставили перед собою завдання: навчити дітей бачити красу навколишньої природи і викликати у них бажання брати участь у її створенні.Так поступово в процесі роботи, ми намагаємося виховувати у дітей доброту, чуйність, розвивати дитячу цікавість, допитливість,інтерес, любов до рідної природи, бажання дбати про неї. На разі ми помічаємо,що діти не ламають гілок, не зривають квіти,обурюються, коли не тільки їх однолітки, а й дорослі ведуть себе в цьому сенсі не належно.А головне – природа для наших вихованців стає ближчою.

Квартальне підсумкове заняття "На гостину до бабусі"

/Files/images/20161128_112324.jpg

/Files/images/20161128_112705.jpg

/Files/images/20161128_112110.jpg

/Files/images/20161128_112026.jpg

/Files/images/20161128_111930.jpg

/Files/images/20161128_111756.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 3