/Files/images/dzvinochok00.jpgГрупа "Дзвіночок"

Молодша (4-й рік життя)


Візитка групи:

У садочку "Теремочок",
Група є "Дзвіночок".
Всі діти там красиві, милі,
Розумні і кмітливі.
Ми їх любимо, навчаєм
І за ними доглядаєм.


Вихователі:

Сем'янівська Леся Василівна
Литвин Наталія Василівна

Помічник вихователя :

Чорноморець Валентина Олександрівна

Педагоги працюють над проблемним питанням:
"Використання методів ТРВЗ (теорії розв'язання винахідницьких завдань) в навчально-виховному процесі"

Проблема розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку досліджується вже давно, але багато питань залишається невирішеними. Педагог традиційно орієнтує дітей на засвоєння знань, а розвиток таких властивостей особистостей, які дають можливість творчо їх використовувати, залишається поза увагою. Тому в дошкільному закладі необхідно створити сприятливі умови для творчого розвитку особистості./Files/images/DSC01830.JPG

Сьогодні ніхто не сумнівається в тому , що навчання і виховання дітей дошкільного віку за методологією ТРВЗ можливо і воно дає позитивні результати.

Раціональне застосування методів ТРВЗ в навчально – виховному процесі дошкільного закладу значною мірою сприяє появі та формуванню в дитині рис, які вказують на творчу особистість: самостійності суджень, нестандартності мислення , ініціативності, схильності до фантазування, пошуку різних варіантів завдань. Ось чому важливо систематично використовувати в навчанні дошкільнят елементи ТРВЗ.

Навколишній світ розвивається за законом єдності і боротьби протилежностей. У кожному предметі, явищі прихована “таємниця подвійного” - тобто суперечність. Дитина на кожному кроці неминуче стикається з різними суперечностями і якщо вона звикла бачити один бік життя, то губиться у несподіваній ситуації. ТРВЗ має допомогти їй, насамперед, розкритті закладених у ній здібностей і творчих нахилів.

Золота осінь!

/Files/images/DSC04945.JPG

/Files/images/DSC04947.JPG

/Files/images/DSC04951.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 3